Přejete si získat výhodu nad svou konkurencí? Je vaším cílem nejen spokojený, ale také vracející se zákazník? Podívejte se na výhody mobilní aplikace.
Vztah je značce je třeba budovat
Základním pilířem marketingu jsou inovace. Ty jsou nyní klíčovým prvkem, který je potřeba k úspěchu. Vlastní mobilní aplikace se dnes řadí mezi významnou konkurenční výhodu, se kterou můžete svého zákazníka nejen oslovit, ale také si jej dlouhodobě udržet. S pomocí vlastní aplikace se vám to bude dařit velmi snadno.
Vlastní profil uživatele
Pokud zákazníkovi umožníte, aby měl v rámci vaší aplikace vlastní profil, výrazně mu usnadňujete práci. Najednou to je on, kdo ušetří čas při vyplňování informací o sobě, což jej automaticky přiláká i pro příští návštěvu. I tato nepatrná výhoda tak může stát za rozhodnutím, že příště to bude právě vaše značka, kterou si zvolí.
Sociální sítě
Když si váš klient vytvoří svůj profil, stačí jen integrovat aplikaci s nejčastěji používanými sociálními sítěmi, a budete mít možnost svého zákazníka například odměňovat za aktivitu, nebo mu dále přinášet výhody za to, že buduje svůj vztah k vaší značce.
Dárky
Pokud si pořídíte vlastní aplikaci, je pro vás mnohem snazší distribuovat svým klientům vouchery nebo relevantní reklamní nabídky. Právě tyto materiály jsou dále pojítkem mezi vámi a klientem. Spokojený klient se postará o to, abyste jako firma rostli. Vy jej za jeho věrnost můžete odměňovat slevami a dárky.
GDPR
Samozřejmostí je, že sběr osobních dat vašich uživatelů vždy probíhá zcela v souladu s nařízeními, které vydala Evropská unie, a které známe pod zkratkou GDPR.
S pomocí vlastní aplikace se vám podaří nejen motivovat klienty k další spolupráci, ale také přirozeně rozšiřovat okruh uživatelů, které bude vaše nabídka zajímat. Přejete si budovat vztah ke značce u svého klienta i vy?