Home Magazín Oslovování mladých zaměstnanců na pracovním trhu

Oslovování mladých zaměstnanců na pracovním trhu

by Nováková
0 comment

Míra nezaměstnanosti v České republice v dlouhodobém horizontu klesá. Jsou to zhruba dvě a půl procenta. To znamená, že dle údajů statistického úřadu Eurostat je nejnižší v rámci EU. Díky tomu zaměstnavatelé těžko shání nové pracovníky do svých firem. Doba se posouvá rychle, proto by se komunikace s generací Z a s mileniály měla lišit. Mladým uchazečům se totiž pracovní inzeráty zdají nudné.

Firemní video na sociálních sítích

I kdyby vaše video bylo perfektní, tak vždy hraje roli, kam ho umístíte. Když ho zveřejníte pouze na svých webových stránkách, ztratíte cenný potenciál. Nejlepší je, když se video intenzivně šíří všemi možnými cestami. Umístěte tedy své video na co nejvíce sociálních sítí, abyste získali co největší dosah. Pro mladé uchazeče o práci je ve videu důležité zmínit, na jakém projektu se budou podílet. Také je zajímá jejich budoucí nadřízený a kolegové. Často se zaměstnavatelé ve videu pokouší zobrazit firemní kulturu, což ale není nejlepší nápad. Firemní kulturu totiž zaměstnanec pozná až osobně.

Strohé fráze nezaberou

Mladší generace spolu typicky denně komunikuje skrz sociální sítě. Z toho důvodu se dá předpokládat, že nepůjde zaujmout strohým inzerátem, který obsahuje tradiční fráze. Jakým způsobem tedy tuto specifickou skupinu uchazečů o práci efektivně oslovit? Nejefektivnější formou prezentace společnosti je tzv. kariérní video. Taková videa by se však měla držet určitých pravidel. Například bude lepší zdůraznit progresivní pracovní kolektiv místo dlouholeté tradice. Hlavně si ve videu nesnažte na nic hrát a naopak ukažte svou autenticitu.

You may also like

Leave a Comment

iReportéři
iReporteri je zpravodajský magazín, který nabízí aktuální a poutavé zprávy z Česka i ze světa. Magazín je založen na spolupráci diváků a reportérů. 
iReporteri je tak unikátním projektem, který dává čtenářům možnost podílet se na tvorbě obsahu magazínu.

©  Publikace PR článků Press-Media.cz  |  All rights reserved